Avoin kysymys Juha Säkkiselle

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Avoin kysymys Juha Säkkiselle

ViestiKirjoittaja Korsto päivämäärä Pe Loka 27, 2006 3:04 pm

Päätoimittaja pohdiskelee-palstalla kirjoitatte otsikolla Viina maistuu meille ajokoiramiehille ja teetättää kaikenlaista. Tarkoittaako tämä otsikko sitä mitä se tarkoittaa eli että viina kuuluu ajokokeisiin luonnollisena osana. Kerran taisitte vielä selväsanaisemmin piilevästi puolustaa viinanviljelyä koetoiminnassa ja mainitsitte jotakin sen suuntaista että eiväthän ajokjokeet ole mitään uskovaisten seuratilaisuuksia. Siis heh,heh vain raitiiden kokeiden puolustelijoille! Kirjoituksessa lisäksi ihmettelet kolme vuotta sitten tapahtunutta harvinaista koetilaisuutta kun "kaikki kuuntelivat ylituomaria, hartaasti, hiljaa ja selvin päin"Onko se SAJ:n kannanotto koetoimintaa rapauttavaan ryypiskelyyn? Pitääkö meidän ihmetellä kolme vuotta sitten tapahtunutta raitista koetilaisuutta? Miksi raittius tässä koiraurheilussa SAJ:n mielestä ei tulisi olla ainoa vaihtoehto? Asiasta on kirjoiteltu lehdessäkin ja täällä netissä ja nettiäänestyksessä enemmistö oli juomarituomareita vastustavia kannanottoja. Miksi siis lehden päätoimittaja velttoilee kannanotoissaan ja vitsailee vielä alatyylisiä homovitsejä päälle. Tämä ei ole keino kokeiden raitistamiseksi. Haluan koiralleni kalliin matkan, hankalan tuomarien hankinnan vuoksi ja kokeista tulevien tuomarivelkojen vuoksi raittiiden tuomarien arvostelun ja raittiin seuran koepäivän ajaksi. Toivon että järjestöni lehti ajaisi selvin kannanotoin tätä asiaa.
Korsto
 

ViestiKirjoittaja vipukinttu päivämäärä Pe Loka 27, 2006 6:56 pm

toivottavasti kukaan ei tosiaan ratkea nyt juomaan kun lukasee tuon jutun.Onko SAJ jotenkin vastuussa siitä,maksaako juomat?Toivon pikaista vastausta ainakin ennenkuin pitkäripainen menee huomenna kiinni.
vipukinttu
 

avoin kysymys juha säkkiselle

ViestiKirjoittaja kyylä päivämäärä Pe Loka 27, 2006 7:02 pm

minä en kyllä ainakaan lähde kokeisiin tuomariksi jos en soa juuva ihteäni humalaan ja tuomareiden viinasta vielä, eihän sinne omia viinoja kannata kantoo.
kyylä
 

ViestiKirjoittaja Wille päivämäärä La Loka 28, 2006 1:05 pm

Minä tein heti pienet punssit kun luin tuon avausjutun. vaikka en olekaan koetilanteessa mukana tällä hetkellä.
Kokeissa tarjoan aivan varmasti naukkuja tuomareilleni, mutta en moiti jos ei lääke kelpaa.
Tuomarina ollessa otan jos tarjotaan, ei vaikuta arvosteluun, jos ei tarjota en moiti vaan ota omia lääkkeitä.ei tarvitse kantaa koepaikalle,varmasti n. 150 tuomaripäivää , usein "pienessä" , ei koskaan ongelmia koiranomistajien kanssa, piirrän sen mitä tapahtuukin.
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä vaan...
Wille
 

ViestiKirjoittaja Korsto päivämäärä La Loka 28, 2006 1:41 pm

Taas tuolla joku vetoaa raittiin kokeen puolustamista "akkamaiseksi". Minä olen kuulkaa kuunnellut niin monta koepäivää junttijuomarien ns. miehekästä puolihumalaista lässytystä että riittää. Meillä on selvästi eri käsitys miehekkyydestä ja akkamaisuudesta. Tuomariarvonnat ovat karmeita: minkä puliveivarin kelkkaan pitää mennä. Joskus on kyllä ollut raitis ja miehevä urheiluhenki mutta ei tarpeeksi usein. Ja tähän järjestö saisi ottaa reippaammasti kantaa eikä vain puolivitsaillen julkaista jäsenistön mielipidekirjoituksia, että tuleepas noita taas.
Korsto
 

ViestiKirjoittaja vipukinttu päivämäärä La Loka 28, 2006 2:33 pm

no niiin ratkesin eilen juomaan kun luin tuon jutun mutta mutta vaimo ei meinaa millään uskoa notta Säkkisen vika
vipukinttu
 

ViestiKirjoittaja Wille päivämäärä La Loka 28, 2006 5:46 pm

Onko Korsto sellainen tyyppi jolle pienet huikat ei sovi, vai onko joskus sopinut liiankin paljon , ja nyt on tullut tehtyä parannus?
Ei kuule sellaiseen porukkaan ole pakko mennä johon ei sovi.
Nykyään viinanotto kokeissa on niin pienimuotoista ,jotta aivan hävettää vanhojen ajokoiramiesten puolesta .
Kirkonmenoihin menee ne joita se kiinnostaa , samoin ajokokeisiin. joissa touhu kaikinpuolin on nykyään kelvollista.
Tiedän muutamia uskonnollisestikin vakaumuksellisia koemiehiä, ja heitä kunnioitetaan , koska he eivät ole tuomitsemassa muita, VAPAASSA MAASSA SAA ELÄÄ JA AJATELLA.
Wille
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Loka 28, 2006 7:27 pm

Puheenjohtajahan voisi ottaa kantaa humalassa tehtyihin ajokoe arvosteluihin siinä missä aiemmin näyttelytuomareiden toimintaan koiramme lehden puheenjohtajan palstalla :lol:
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Loka 28, 2006 7:35 pm

Korsto. jos on noin tiukalla hermot jo arvonnassa niin voithan jäädä kotiin ryyppäämään!! :) Ei kokeisiin kannata lähteä hermojaan polttamaan.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja OtsoM päivämäärä La Loka 28, 2006 7:36 pm

Jokainen taaplaa tyylillään, mutta kaikessa kohtuus. Ei sovi kokeisiin yletön läträäminen viinan kanssa. Pienet on aina hyvä ottaa :D
OtsoM
 

avoin kysymys juha säkkiselle

ViestiKirjoittaja kynsikäs päivämäärä La Loka 28, 2006 7:57 pm

mie kun olin kerran ajokokeissa tuomarin niin koiranomistaja ajoi kaks kertaa autollaan ojaankin oli ehkä osuutta että oli itekkin vähän kallistellu mutta hyvin kuitenkin loppujenlopuksi selvittiin koepaikalle yhen moanviljelijän avustuksella mutta kuitenkin oli hauska päivä, eikä sitä pienessä sievässä niin paljon kadehdi toisten koirien ajamia tuloksia ja koeaamunakin kestää paremmin katella kyrmyniskojen noamoja pikku sievässä
kynsikäs
 

ViestiKirjoittaja AAA päivämäärä Ma Loka 30, 2006 7:27 pm

Olen sitä mieltä nämä jotka Viinan kanssa rellastaa luulevat olevansa kovia kavereita ,Mutta todelisuudessa he ovat arkoja ja pelokkaita raukkoja! Voi niitä miehijä jotka saa vaimokseen tälläisen kumppanin joka viinan kanssa läträä .Itse kiertäisin tälläiset naiset kaukaa. SÄKKISELLÄ ON AINAKIN HUONO VIINAPÄÄ ,SEN NÄKI JOKU VUOSI SITTEN JYVÄSKYLÄSSÄ VUOSIKOKOUKSESSA.Parempi olisi hänenkin pysyä kaidalla tiellä ,MONTA PÄÄNSÄRKYÄ SÄÄSTYISI. :lol: :lol: :oops:



(PS:Parempi vaihto ehto teltta kokoukset)
AAA
 

ViestiKirjoittaja ErjaH päivämäärä Ma Loka 30, 2006 8:55 pm

Kerran omaa koiraa kokeessa käyttäneenä, en kahvia vahvempaa tarjonnu ja en myöskään ota edes huikkaa kun olen itse tuomarina. Ensimmäisen harjoittelureissun jälkeen tulin siihen tulokseen, että jos sattuu jo valmiiksi känniset kolleegat (koiranomistajat) mukaan niin on ainakin joku joka ajaa autolla turvallisesti takas koepaikalle, sen verran arvokkaana omaa henkeäni pidän.

Voi voi, sehän on kohta pikkujoulu aika. Miten kävikään viimevuonna pikkujoulussa? Erja voitti viinanjuonti kisassa MIEHET 3-0. Paukkuna valkovenäläinen, ja kumpi juo drinkin nopeemmin PILLILLÄ. Kuva
ErjaH
 

Seuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa