PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja VENTTI päivämäärä Ke Joulu 29, 2010 4:37 pm

En ois kyllä uskonu että täällä tämöstä paskaa jauhetaan!! marko Lindille sen verran että että lopeta omien koirien kehuminen ja kerro viat jos niitä ON... Täällä haukutaan ja vertaillaan toisten koiria :shock: No toki jos siitä tykkää.. ! Ite oon nuori ihan vasta kasvkurssin käyny ja en ois uskonu että tämä on tämmöstä "puudeli" hommaaa että morkataan toisia..! Itellä on tarkotus kasvattaa terveitä pelittäviä ja komeita koiria.. Ja toki niitä saa reppumiehetkin ostella.. Pääasia on että koiralla on hyvät olot yms yms.. :) Ja ite omistan 2 ajokoiraa toinen on kohta 2 v joka ajelee ihan suht hyvin välillä perseilee ihan 10-0 Toinen on pentu ja saa nähä tuleeko tuosta mitään! Sukutaulusta en rupia piipittään koska se on ihan itestä kiinni toimiiko koira vai ei!! Turhaan se Marko niitä prosentteja vertailee.. :D Omaa koiraa en menis kyllä kehumaan vaikka ois kuinka huippu..! Kyllä ne ihmiset sen hoksaa ihan muutenki.. Ja arvon Marko Lind kaikki tietää mitä koiria sinulla on nii ei niitä tarvi liittää joka keskusteluun! Ja ei sillä että oisin sinulle jotenki kateellinen meillä koira ajaa kettua ja jänestä ja oon ihan tyytyväinen vaikka onki ERITTÄIN paska suku koiralla... :)



Eipä muuta t. Arla suorsa!!
VENTTI
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja kummitus päivämäärä Ke Joulu 29, 2010 7:08 pm

:lol: koira on rehellinen, se kehuu itse itsensä,jos siihen aihetta on, eipä siinä muita kehujia tarvita
kummitus
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja karolus päivämäärä Ke Joulu 29, 2010 11:15 pm

VENTTI kirjoitti:En ois kyllä uskonu että täällä tämöstä paskaa jauhetaan!! marko Lindille sen verran että että lopeta omien koirien kehuminen ja kerro viat jos niitä ON... Täällä haukutaan ja vertaillaan toisten koiria :shock: No toki jos siitä tykkää.. ! Ite oon nuori ihan vasta kasvkurssin käyny ja en ois uskonu että tämä on tämmöstä "puudeli" hommaaa että morkataan toisia..! Itellä on tarkotus kasvattaa terveitä pelittäviä ja komeita koiria.. Ja toki niitä saa reppumiehetkin ostella.. Pääasia on että koiralla on hyvät olot yms yms.. :) Ja ite omistan 2 ajokoiraa toinen on kohta 2 v joka ajelee ihan suht hyvin välillä perseilee ihan 10-0 Toinen on pentu ja saa nähä tuleeko tuosta mitään! Sukutaulusta en rupia piipittään koska se on ihan itestä kiinni toimiiko koira vai ei!! Turhaan se Marko niitä prosentteja vertailee.. :D Omaa koiraa en menis kyllä kehumaan vaikka ois kuinka huippu..! Kyllä ne ihmiset sen hoksaa ihan muutenki.. Ja arvon Marko Lind kaikki tietää mitä koiria sinulla on nii ei niitä tarvi liittää joka keskusteluun! Ja ei sillä että oisin sinulle jotenki kateellinen meillä koira ajaa kettua ja jänestä ja oon ihan tyytyväinen vaikka onki ERITTÄIN paska suku koiralla... :)



Eipä muuta t. Arla suorsa!!
Ja eikös se nuorempi (pipa) ole vasta ihan pikku tyttö? Ensi syksy jo näyttää koirasta paljon, vaikka on sillä kyllä ihan komee se ajopahka!! :wink: :wink:
karolus
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja VENTTI päivämäärä To Joulu 30, 2010 2:27 am

Pipa on nyt 4kk.. :) Syksyllähän sen näkee miten rupiaa koiraa kiinnostaan.. Ei pidä oottaa koiralta liikoja ettei sitte tipaha korkeelta jos ei toimi niiku pitäis.. Jep komea on ajopahka.. :wink:
VENTTI
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja karolus päivämäärä To Joulu 30, 2010 4:02 pm

VENTTI kirjoitti:Pipa on nyt 4kk.. :) Syksyllähän sen näkee miten rupiaa koiraa kiinnostaan.. Ei pidä oottaa koiralta liikoja ettei sitte tipaha korkeelta jos ei toimi niiku pitäis.. Jep komea on ajopahka.. :wink:
Itellä myös saman ikäinen uros kasvamassa,kahden vanhemman lisäksi.Itse tykkään seurata nuoren koiran kehitystä,vaikka ei noiden vanhempien seuraaminenkaan hullumpaa oo, mut antaa noiden nuorempien ampua niiltä sitä riistaa kun tuntuu pojilla ja tytöillä siihen innostusta olevan!
karolus
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja Hanna Lintuneva päivämäärä Ma Tammi 03, 2011 7:28 pm

Uutena tulokkaana tälle palstalle ihmettelen kovasti tätä omien koirien kehumista :shock: Itse olen ns.nuori ajuri harrastaja ja kuvittelin metsäkoirien kanssa touhaavien olevan "vähemmän" "kateellisia" ja lähinnä nauttivan koiristaan/luonnossa kulkemisesta...?? Itselläni kaksi ajokoiraa, jotka mielestäni ovat varsin toimivia, vaikkei suvut ehkä olekkaan niin upeita :? Saa arvostella: Metsäjussin julius ja Menomina :D Nuoriakin nuo vielä ovat :) Minulla ei ole mitää tarvetta kehuskella koiruuksillani, eikä myöskään haukkua niitä...ihania vekkuleita ovat!!
Hanna Lintuneva
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja marcus82 päivämäärä Ma Tammi 03, 2011 7:58 pm

No ei mitään sen kateellisempia olekkaan, ku metsästys-koira miehet!!
marcus82
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja Hanna Lintuneva päivämäärä Ma Tammi 03, 2011 8:07 pm

Jep :) Aikamoista "puudeli" meininkiä :mrgreen: Tylsiä koti-iltoja hauskuuttaa mukavasti nää jutut täälä :D
Hanna Lintuneva
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja VENTTI päivämäärä Ti Tammi 04, 2011 12:19 am

karolus kirjoitti:
VENTTI kirjoitti:Pipa on nyt 4kk.. :) Syksyllähän sen näkee miten rupiaa koiraa kiinnostaan.. Ei pidä oottaa koiralta liikoja ettei sitte tipaha korkeelta jos ei toimi niiku pitäis.. Jep komea on ajopahka.. :wink:
Itellä myös saman ikäinen uros kasvamassa,kahden vanhemman lisäksi.Itse tykkään seurata nuoren koiran kehitystä,vaikka ei noiden vanhempien seuraaminenkaan hullumpaa oo, mut antaa noiden nuorempien ampua niiltä sitä riistaa kun tuntuu pojilla ja tytöillä siihen innostusta olevan!


Onhan se kiva seurata miten pentu kehittyy ja rupiaa pupun/ ketun jälet kiinostaan.. Ja sitte ku eka ajo lähtee nii tietää että ei sitä vissiin ihan turhaan oo metässä kulettanu.. :)
VENTTI
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja kummitus päivämäärä Ti Tammi 04, 2011 12:47 pm

Ventille sun muille, että ei niitä koirien "kehumisia ja haukkumisia" pidä kirjaimellisesti ottaa, kyllä niissä on mukana paljolti huumorimieltä eikä lopultaan pahantahtoisuutta. Täällä on mm. Kalkkis ja Levender, jotka ovat kautta maan harrastajakunnan keskuudessa tunnettuja suuria persoonia, joiden kaltaisia joukossa tulee ehdottomasti ollakin. Harmi vaan tuo Vilskarin ilmaisu, ei jaksa lukea hänen kirjoituksiaan. Onhan siellä mm. Lind, joka myös kirjoittelee omia näkemyksiään ja tuo oman suolansa palstoille. Yleensäkin tämä harrastus vaatii huumorimieltä - silloin se on hauskaa. Hyvä tai huono koira voi tulla mistä tahansa ja tehdä "suurenkin" virheen, eikä pidä "myydä maataan" vaan ottaa asiat huumorilla ja nauttia harrastuksesta. Silloinhan siitä saadaaan toivottu tulos.
kummitus
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja Hanna Lintuneva päivämäärä Ti Tammi 04, 2011 1:12 pm

:D Huumorilla näitä juttuja pakko lukea :lol: Ylipäätään koirien kanssa pitää olla huumori mukana, muuten ei pää kestä niitten toilailuja... :mrgreen: Hauskoja metsäreissuja kaikille loppukaudeksi :!: Nauttikaa luonnosta :wink: Me jatketaan ajuri ja minä "mamma" lomia, ollaan metsä hengessä mukana, kun ei nyt itse päästä :wink:
Hanna Lintuneva
 

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja Keijo Savela päivämäärä La Helmi 01, 2014 11:12 pm

MarkoLind/Voittaja-kennel kirjoitti:Voisiko nimimerkki "heolan" vielä ystävällisesti kertoa, mikä koira on kysymyksessä, joka ajanut kolme pistettä vajaa 100 pistettä (?) Tämä olisi tärkeää siksi, jotta me kaikki tähän keskusteluun osallistuneet voisimme arvioida kyseistä koiraa niin sukutaulun kuin tulostenkin suhteen :wink:

Onko kenties kysymys tästä koirasta (Jahtikallen Nami):
http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoir ... %2F09&R=51

* Mikäli oikein ymmärsin, niin kyseisellä kasvattajalla vain 1 käyttövalio (kasvatuksen tulos) - pentueita kuitenkin peräti 19 kpl:tta (?!)
Kts. http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasv ... ALLEN&R=51

Narttulinja kyseisellä koiralla (Jahtikallen - Nami) täysin olematon, emällä tosin A-lonkat, sukutaulun suhteen täysin olematon narttu ainakin jalostusta ajatellen koskien käyttöpuolta (vink)
kts. http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoir ... %2F09&R=51



Markolle: nuolasitko liian aikaisin?
Keijo Savela
 
Viestit: 68
Liittynyt: To Elo 30, 2012 5:14 pm

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Su Helmi 02, 2014 4:32 pm

Kannattaa Markon katsoa myös Mantamainion Haitta,pikkasen ketjua ja AJAVAA koiraa :) Ja Lisää pukkaa
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Su Helmi 02, 2014 4:39 pm

Ja tähän jatkoksi pitää ahdottomasti laittaa vink,vink,vink,vink ja kerran vielä vink :)
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: PUHUTAANPA ASIAT KERRANKIN HALKI (!)

ViestiKirjoittaja Jani Angeria päivämäärä Su Helmi 02, 2014 6:09 pm

Jahti-Kallen kennelistä oli myös juttua uusimmassa ajokoiramies lehdessä sivu 30.

http://mettajuntin.weebly.com/kuukauden ... koira.html

En lähtisi haukkumaan kyseistä kenneliä.

Myös Lindin Marko tehnyt hyvää työtä kasvattaja rintamalla.
Taidat olla hyvin lähellä kultaista kavasttaja palkintoa. Onnea ! Saatan olla väärässä.
Oot vaan persoona. Minua ei haittaa.

Jahti-Kallen Nami on myyty ulkomaille. Ei kerinnyt saavuttaa kva arvoa.
Jani Angeria
 
Viestit: 171
Liittynyt: Ti Loka 09, 2012 6:53 am

Edellinen

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa