Kohdun vuokraaminen?

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Kohdun vuokraaminen?

ViestiKirjoittaja kasvatusta aloittava päivämäärä Ti Marras 28, 2006 10:42 am

Aloittelen kasvatustyötä suomenajokoirilla nimeenomaan pupulinjaista( yli 20-v kokemus muussa rodussa ja n. 30 v läheltä seurannut ajokoira touhua). Pupu puolen palkintotuomari kortti on ollut yli 20-vuotta ja kettu puolenkin jo muutaman vuoden.
Meillä on uros joka on ominaisuuksiltaan minun mielestäni erittäin hieno. Täysin vapaa sorkista ja ketuista (asutaan alueella missä sorkkia ja kettuja moninkertaisesti enemmän kuin pupuja). Tassut kestävät ja muutenkin koira on hyvin sitkeä ja innokas. Ilmavainuisuus on myös positiivinen ominaisuus. Luonne on aivan mahtava, elelee sisäkoirana ja saa olla vapaana pihalla. Sukutaulukaan ei näytä huonolle ja on pappa itsensä käyttövalioksikin ajellut. Lonkkia ei ole kuvattu, mutta ikää löytyy jo sen veerran, että jos ne olis oikein huonot niin ei herra varmaan liikuisi enää. Alkaa olla viimeisiä hetkiä saada hänestä jälkeläinen itselle. Mikää kauneuden kukkanen hän ei ole, yhden ainoan kerran on näyttelyyn viety nuorena poikana, tulos oli NUO 1 ja NUK 2. Väritys on ok, ehkä hiukan toivoisin tumempaa ruskeaa, turkki erinomainen, suorat lavat ja enemmän toivon kulmauksia myös taakse, koko erinomainen, tassut eriomaiset, pää erittäin hyvä, tyyppi kevyehkö, mutta riittävä ja luonne täydellinen.
Tämä hieno herrasmies etsii vaimoa joka on täysin vapaa sorkista ja ei kettuakaan saisi ajella. Rakenne ja muukin ulkomuoto pitää olla ok, mutta ennen kaikkea metsästysominisuudet pitää olla erinomaiset ja kyllä siellä suvussakin pitää jotain näyttöä löytyä.
Minä haaveilen tietty hyvästä narttupennusta josta mun kasvatustyö voi saada hyvän alun, mutta olen valmis kasvattamaan myös koko pentueen jos nartun omistaja niin haluaa.
Tiedän, että tie on pitkä ja karikkoinen , mutta jostain on aloitettava.
Nartun omistajat ja metsästyskaverit HUOMIO!!! Tedän, että siellä "kentällä" on paljon hyviä narttuja jotka eivät ole käyneet kokeissa ja näyttelyissä, ASTUKAA NYT ESIIN, myös ne nartut jotka ovat jo kyntensä näyttäneet otetaan huomioon.
Laittakaa tänne viestiä, niin löydämme toisemme.
kasvatusta aloittava
 

ViestiKirjoittaja Seppo K. päivämäärä Ti Marras 28, 2006 8:04 pm

Voi hyvä tavaton Sinä kasvatusta aloittava vieras!
Veli/sisko hyvä Sinuun kun ei saa yhteyttä ei kirveellä eikä talimanin pyydyksilläkään. Koetin, mutta viestini putkahti lopulta tänne julkiselle puolelle.
Siispä rekisteröidy, ja ota yhteys yksityisviestinä nimimerkkiini, niin homma voi kenties johtaa jopa onnelliseen loppuunkin.
Olisi tarjolla siihen vuokrahommaan hyväsukuinen ja ihan käypäsä narttu, mikäli hoidat koko pentueen ja muuten sovit nartun omistajan kanssa ehdot, sekä uroksesi täyttää sille asetetut vaatimukset.
Toimin tässä asiassa välikätenä, koska nartun omistajalla ei ole näitä vempaimia, joilla bittiavaruudessa pelataan.
Seppo K.
 


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa