gepsi tutkista

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Marras 20, 2006 2:07 pm

Eiköhän toimimattomat ole korjattu takuuseen.Käsittääkseni tarjouksessa saa ostaa uuden i-Blue merkkisen Bluetooth GPS palikan jonka ominaisuudet ovat Rikalineä huomattavasti paremmat. Kompassi näyttö toimii hitaammassa vauhdissa ja akun kesto yli 20 tuntia.

Eihän se tee laitteesta viallista jos uudemmassa ominaisuudet ovat paremmat.
Itte olen ainakin Rikalinellä aina löytänyt sinne mihin pitääkin.Tosin seurailen puhelimen kartalta kohteeseen menoa.Samalla saa kierrettyä parempien maastojen kautta.
Akun kesto on kylläkin huono.4-8 tuntia joka sekin riittää päiväksi kun ei pidä päällä kuin tarvittaessa.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Marras 20, 2006 8:11 pm

:( ei trackerilta ainakaan mitään vastauksia saa uutta kyllä tuputetaan kunhan ekejä löytyyn on se liike todella PERSEESTÄ :oops:
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Marras 20, 2006 8:57 pm

voi wittu mitä palvelua :mrgreen:
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Marras 20, 2006 9:06 pm

Anonymous kirjoitti:Eiköhän toimimattomat ole korjattu takuuseen.Käsittääkseni tarjouksessa saa ostaa uuden i-Blue merkkisen Bluetooth GPS palikan jonka ominaisuudet ovat Rikalineä huomattavasti paremmat. Kompassi näyttö toimii hitaammassa vauhdissa ja akun kesto yli 20 tuntia.

Eihän se tee laitteesta viallista jos uudemmassa ominaisuudet ovat paremmat.
Itte olen ainakin Rikalinellä aina löytänyt sinne mihin pitääkin.Tosin seurailen puhelimen kartalta kohteeseen menoa.Samalla saa kierrettyä parempien maastojen kautta.
Akun kesto on kylläkin huono.4-8 tuntia joka sekin riittää päiväksi kun ei pidä päällä kuin tarvittaessa.
JOO JÄTKÄ HIIPAILEE NAAPURI PITÄJÄSSÄ VÄLILLÄ
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Marras 21, 2006 2:01 pm

Hlohi: Kirjoitin yksityisviestin sinulle eralle.netin palstalla tutkiin liittyen. Olisin kiitollinen vastauksesta.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Marras 21, 2006 3:18 pm

Anonymous kirjoitti:Hlohi: Kirjoitin yksityisviestin sinulle eralle.netin palstalla tutkiin liittyen. Olisin kiitollinen vastauksesta.
TÄSSÄ SE NÄHDÄÄN EI NE MITÄÄN PYSTY VASTAAMAAN
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Marras 21, 2006 3:48 pm

Tässä tapauksessa ei ole kysymys siitä. Veikkaanpa, ettei ole kyseinen herra vielä ehtinyt käydä koneella, joten ei ole voinut vastatakaan. Kirjoitin tuon edellisen viestini sen vuoksi, että kyseinen henkilö osaisi käydä lukemassa mitä minulla on sydämelläni. Uskon myös, että hän vastaa minulle. Ei siis kuvitella olemattomia, eikä mustamaalata ketään aiheetta.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja QStarz päivämäärä Ti Marras 21, 2006 5:10 pm

Edeleen tyytyväinen laitteisiin! Trackerin panta, antenni niskassa ja QStartz bluetooth toimii ajokoirallani niin hyvin kuin voin toivoa!! Nuolinäyttö pelaa pienessäkin liikkeessä. Puhelimessani (6630) viimeinen päivitys selkeytti ainakin koiran "jälkeä". Tänäänkin näin näytöltä, että jussi on käynyt pari kertaa tien risteyksessä. Kolmannella kertaa olin itekkin paikalla.....Ostin palikan ilman riitelyjä ja olen tyytyväinen.
QStarz
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Marras 21, 2006 6:33 pm

QStarz kirjoitti:Edeleen tyytyväinen laitteisiin! Trackerin panta, antenni niskassa ja QStartz bluetooth toimii ajokoirallani niin hyvin kuin voin toivoa!! Nuolinäyttö pelaa pienessäkin liikkeessä. Puhelimessani (6630) viimeinen päivitys selkeytti ainakin koiran "jälkeä". Tänäänkin näin näytöltä, että jussi on käynyt pari kertaa tien risteyksessä. Kolmannella kertaa olin itekkin paikalla.....Ostin palikan ilman riitelyjä ja olen tyytyväinen.
:lol: :lol: :lol: senki SIKA :o :shock:
Vieras
 

ViestiKirjoittaja QStarz päivämäärä Ti Marras 21, 2006 8:31 pm

Kiitos kohteliaisuudesta. On ilo lähteä taas aamulla kun koiralla on kunnon rensselit kaulassa!! Turhaa vieraan on minua haukkua jos minä olen vapaaehtoisesti toimivan gps palikan ostanut. Jokainen saa riidellä myyjän kanssa niin paljon kuin haluaa ja olla ostamatta jos niin tuntuu.
QStarz
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Marras 21, 2006 8:37 pm

Kiitoksia Hlohelle asiallisesta vastauksesta. Yhteistyö toimii ja asiat etenevät kohti parempaa.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Marras 22, 2006 10:42 am

[/quote] :oops: -höpsis- MULKERO[/quote]

Kyllä sitten on fiksuja ihmisiä täällä. Ei taida kaverilla oikeen elämä luistaa..
Vieras
 

ViestiKirjoittaja QStarz päivämäärä Ke Marras 22, 2006 1:15 pm

Anna vieras tuon toisen vieraan räkyttää. Hän varmaan saa hirmu orkun tuosta haukkumisesta!! Taas tänään Tracker pelasi loistavasti. Sille "ei mahtanut" mitään. :)
QStarz
 

ViestiKirjoittaja QStarz päivämäärä Ke Marras 22, 2006 3:51 pm

Varmaan harmittaa jos omat laitteet (jos niitä lieneekään) ovat pimeänä! Mulla vain nyt sattuu Tracker gps pelaamaan loistavasti remontin jälkeen ja sillä siisti. Arvele miten mukava on kun saa katsoa puhelimen näytöltä missä ajuri paahtaa menemään! Mulle saa räkyttää niin paljon kuin sielu sietää. Varmaan mielenkiintoisia kommentteja :) :)
QStarz
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Marras 24, 2006 12:33 pm

kassinen kirjoitti:kun vaan että sitä mayway:ta osta! en ja emme suosittele! pointterin laitteet ainakin näyttää pelaavan!
mayvein uusi ohjelma on tosi hyvä suosittelen
Vieras
 

EdellinenSeuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa