"Tutka puhelin"

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ma Elo 18, 2014 11:20 am

Ei voi mitään jos Rytkylle sattunut sellaisia kettukoiria,pitää tietää mistä kettukoiran ottaa,niin ei sitä ongelmaa :D :D
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Tero Honkanen päivämäärä Ma Elo 18, 2014 1:29 pm

ritoluoma jussi kirjoitti:Kiinassa nämä taidetaan kaikki tehdä nykyään nokiaa myöten. Britti firma oli tämä ja 18kk takuun myönsivät kumminkin näille akuille. Suomesta katselin niin pienitehoisia oli tarjolla triplahintaan.. raportoidaan kuinka monta päivää menee rakkeri auki ja seuranta jatkuvasti päällä.


Näissä tehoakuissa kiinnostaa ainakin minua myös tuo pakkasen kesto. Mikäli Jussi viitit niin kertoile siitäkin jotain kunhan alkaa kelit kylmenemään. Viisaammat väittävät, että vaikka on milliamppeereja kuin paljon niin pakkasella virta hupenee huimaa vauhtia. Eristeitä vissiin puuttus.

Ite en vielä raaski akkua hommata kun 10 000 mAh:n lisävirtalähteen investoin edelliselle kaudelle. Onhan se kaapeli tuossa eessä, mutta tyhjää parempi.
Tero Honkanen
 
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 9:35 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja kalevi rytky päivämäärä Ma Elo 18, 2014 3:16 pm

Mika Pulli kirjoitti:Ja välillä puhelin asiaaki.. Tuommonen tuli hommattua, ainaki parin päivän räpelöinnin jäläkeen asia peli. Vielä ei oo päässy tositoimiin mettään, "konttorilla" seurasin kun eräs kasvatti pukkas päivän jänestä.. Hyvin ja jouhevasti pelas. Ja akkuaki riittäny kohtuuvella..

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... lytiivis-a


Minä olen pärjännyt hyvin tuollaisella rakkineella. Halpanen lisävirtalähde taskuun kaikenvaralle, niin ei tule uupelo. Lisäksi yksinkertainen käyttää.
ps. Eipä saanut kettumiehiä lämpeneen intos kavereiksi :wink:
kalevi rytky
 
Viestit: 1447
Liittynyt: Su Elo 26, 2012 6:47 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Eino Niemelä päivämäärä Ma Elo 18, 2014 5:06 pm

Haehan Rytky Usvavaaran kennelistä KETTUKOIRA,niin saa laittaa kaikki kamppeet kaulaan mitä kotoa löytyy,että pysyy kartalla.
Eino Niemelä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2013 1:03 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Antti Hyödynmaa päivämäärä Pe Elo 22, 2014 12:51 pm

Tero Honkanen kirjoitti:
ritoluoma jussi kirjoitti:Kiinassa nämä taidetaan kaikki tehdä nykyään nokiaa myöten. Britti firma oli tämä ja 18kk takuun myönsivät kumminkin näille akuille. Suomesta katselin niin pienitehoisia oli tarjolla triplahintaan.. raportoidaan kuinka monta päivää menee rakkeri auki ja seuranta jatkuvasti päällä.


Näissä tehoakuissa kiinnostaa ainakin minua myös tuo pakkasen kesto. Mikäli Jussi viitit niin kertoile siitäkin jotain kunhan alkaa kelit kylmenemään. Viisaammat väittävät, että vaikka on milliamppeereja kuin paljon niin pakkasella virta hupenee huimaa vauhtia. Eristeitä vissiin puuttus.

Ite en vielä raaski akkua hommata kun 10 000 mAh:n lisävirtalähteen investoin edelliselle kaudelle. Onhan se kaapeli tuossa eessä, mutta tyhjää parempi.


Minulla oli koko viime kauden tuo ZeroLemonin 9300 mAh:n akku Samsungin Galaxy Note II kiinni. Ei tuntunut pakkasella olevan merkittävää vaikutusta käyttöä ajatellen. Nyt kun akkuni on noin 1,5 vuotta vanha alkaa se tyhjetä aiempaa nopeammin. Edelleen kuitenkin kestää sen 3-4 päivää erittäin aktiivista käyttöä. Tilasin nyt Jussin kanssa itselleni uuden samanlaisen akun kun oli taas Euroopassa saatavilla. Viikon akun keston kellottelin vanhalla akulla silloin kun se oli vielä uusi.

Suosittelen ehdottomasti tuon ZeroLemonin hommaamista. Myyvät nykyään myös iskunkestäviä kuoria eri puhelinmalleihin.

http://zerolemon.com/
Antti Hyödynmaa
 
Viestit: 2
Liittynyt: La Helmi 09, 2013 12:52 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Tero Honkanen päivämäärä La Elo 23, 2014 8:21 pm

Antti Hyödynmaa kirjoitti:
Tero Honkanen kirjoitti:
ritoluoma jussi kirjoitti:Kiinassa nämä taidetaan kaikki tehdä nykyään nokiaa myöten. Britti firma oli tämä ja 18kk takuun myönsivät kumminkin näille akuille. Suomesta katselin niin pienitehoisia oli tarjolla triplahintaan.. raportoidaan kuinka monta päivää menee rakkeri auki ja seuranta jatkuvasti päällä.


Näissä tehoakuissa kiinnostaa ainakin minua myös tuo pakkasen kesto. Mikäli Jussi viitit niin kertoile siitäkin jotain kunhan alkaa kelit kylmenemään. Viisaammat väittävät, että vaikka on milliamppeereja kuin paljon niin pakkasella virta hupenee huimaa vauhtia. Eristeitä vissiin puuttus.

Ite en vielä raaski akkua hommata kun 10 000 mAh:n lisävirtalähteen investoin edelliselle kaudelle. Onhan se kaapeli tuossa eessä, mutta tyhjää parempi.


Minulla oli koko viime kauden tuo ZeroLemonin 9300 mAh:n akku Samsungin Galaxy Note II kiinni. Ei tuntunut pakkasella olevan merkittävää vaikutusta käyttöä ajatellen. Nyt kun akkuni on noin 1,5 vuotta vanha alkaa se tyhjetä aiempaa nopeammin. Edelleen kuitenkin kestää sen 3-4 päivää erittäin aktiivista käyttöä. Tilasin nyt Jussin kanssa itselleni uuden samanlaisen akun kun oli taas Euroopassa saatavilla. Viikon akun keston kellottelin vanhalla akulla silloin kun se oli vielä uusi.

Suosittelen ehdottomasti tuon ZeroLemonin hommaamista. Myyvät nykyään myös iskunkestäviä kuoria eri puhelinmalleihin.

http://zerolemon.com/


Kiitti tiedosta. Lämpimillä keleilla näyttää kaikki hyvältä, mutta ekat pakkaset taas näyttää sen totuuden. Ja tuo yli vuoden käyttö ja akun "vanhentuminen" on selviö. Pitää laittaa mietintämyssyyn. Hätä ei ole akuutti tälle kautta, mutta tulevalle kaudelle jotain pitää kehitellä. Tympii jos unohtuu lisävirta pihaan. Se lähinnä koko jutun pointti. Toki autossa saa ladattua jos tarves vaatiin, mutta mutta...
Tero Honkanen
 
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 9:35 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä La Elo 23, 2014 10:00 pm

Tab 3 kanssa nyt pelannut mettässä ja akun kulutus on tosi pieni kun ottaa turhakkeet pois käytöstä.3h 30s paikannuksella niin ei mene edes 20% virtaa 100%STA
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja jussi.rasku päivämäärä Ma Elo 25, 2014 2:45 pm

Olis suunnitteilla päivittää puhelin Samsung Galaxy S4 Active ja siihen hommata tehoakku 5200 mAh ei lopu virta luurista. :shock:
Onko kokemuksia tuosta S4 activesta jollakin....
jussi.rasku
 
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 6:02 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Pasi Liikanen päivämäärä Ma Elo 25, 2014 3:59 pm

muuten hyvä muttei toimi märillä käsillä
Pasi Liikanen
 
Viestit: 38
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 3:08 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Jukka Ojanen päivämäärä Ma Elo 25, 2014 9:34 pm

jussi.rasku kirjoitti:Olis suunnitteilla päivittää puhelin Samsung Galaxy S4 Active ja siihen hommata tehoakku 5200 mAh ei lopu virta luurista. :shock:
Onko kokemuksia tuosta S4 activesta jollakin....


Tilasin aikanaan tehoakun, mutta tuli normaali S4:sen akku, vaikka piti olla juuri activeen sopiva, joten varmista akun sopivuus. Minä en ole enään tehoakkua katellut, koska vakioakulla olen pärjännyt ihan hyvin(2700mAh)
Ongelma on juuri tuo Pasin mainitsema kosteus. Puhelinhan kestää vettä, mutta jos näyttö kastuu, ei puhelin reakoi sen jälkeen mitenkään. Et voi soittaa,viestittää ym. Kosteahko alkusyksy on mennyt kohdallani siten, että jos ei trackeri temppuile, niin sitten puhelin, joten etupäässä olen käyttänyt garminia ilman ongelmia.
Jukka Ojanen
 
Viestit: 106
Liittynyt: La Elo 25, 2012 8:59 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Tapio Rantanen päivämäärä Ti Elo 26, 2014 5:55 pm

Olisiko kellään enää käytössä 2005 Pointe rGPS-liivimysteeriötä. Kysymys kuuluu; mistähän ko. laitteeseen voisi hankkia uudet akut ja kapulaan pitäsi saada uusi antenninnysä?
Tapio Rantanen
 
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2013 10:17 am

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Alpo Kananen päivämäärä Ti Elo 26, 2014 7:35 pm

Tapio Rantanen kirjoitti:Olisiko kellään enää käytössä 2005 Pointe rGPS-liivimysteeriötä. Kysymys kuuluu; mistähän ko. laitteeseen voisi hankkia uudet akut ja kapulaan pitäsi saada uusi antenninnysä?


Jos tarkoitat laitetta joka toimi Benefonin puhelimella niin multa saat puhelimen ja mukaan kolme akkua on joutilaana ollu vuosia laatikossa.
Alpo Kananen
 
Viestit: 386
Liittynyt: To Elo 23, 2012 4:39 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Hannu Hämäläinen päivämäärä Ti Elo 26, 2014 8:30 pm

Kyllä Nokia E52 on toosa.
Pelaa ku junan vessaja patteri kestää paripäivää.
Eikä oo mitään turhia hienouksia kuluttamasa virtaa :lol:
"Moon oikiasa..soot vääräsä.... muilta ei tarvihte kysyäkkään...non kuitenki mehtäsä"
Hannu Hämäläinen
 
Viestit: 261
Liittynyt: To Elo 23, 2012 6:33 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Alpo Kananen päivämäärä Ma Syys 08, 2014 6:47 am

Hannu Hämäläinen kirjoitti:Kyllä Nokia E52 on toosa.
Pelaa ku junan vessaja patteri kestää paripäivää.
Eikä oo mitään turhia hienouksia kuluttamasa virtaa :lol:


Vaiha äkkiä 52:nen pois minä tuskailin sen kanssa monta vuotta, nyt tilasin tuon motorolan Moton ja kyllä toimii tosi hyvin ,ei ensimmäistäkään
katvetta sen jälkeen GPS:n eikä puhelimen osiolla ja kartat on tosi selkeitä katella suosittelen Gigantista ja alle 200e akku kestää hyvin jahti
päivän :D
Ainut mitä oon kaivannu uudessa Androitin versiossa on haukkuhälytys jääny pois vai enkö osaa/löydä sitä puhelimesta käytin sitä aika paljon
entisessä versiossa jossa se oli jos joku osaa neuvoo niin kiitti :wink:
Alpo Kananen
 
Viestit: 386
Liittynyt: To Elo 23, 2012 4:39 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Tero Honkanen päivämäärä Ma Syys 08, 2014 9:25 am

Alpo Kananen kirjoitti:
Hannu Hämäläinen kirjoitti:Kyllä Nokia E52 on toosa.
Pelaa ku junan vessaja patteri kestää paripäivää.
Eikä oo mitään turhia hienouksia kuluttamasa virtaa :lol:


Vaiha äkkiä 52:nen pois minä tuskailin sen kanssa monta vuotta, nyt tilasin tuon motorolan Moton ja kyllä toimii tosi hyvin ,ei ensimmäistäkään
katvetta sen jälkeen GPS:n eikä puhelimen osiolla ja kartat on tosi selkeitä katella suosittelen Gigantista ja alle 200e akku kestää hyvin jahti
päivän :D
Ainut mitä oon kaivannu uudessa Androitin versiossa on haukkuhälytys jääny pois vai enkö osaa/löydä sitä puhelimesta käytin sitä aika paljon
entisessä versiossa jossa se oli jos joku osaa neuvoo niin kiitti :wink:


Haluttu koira näytölle, ylärivistä i (infonappi) ja sitten puhelimen "asetukset nappia" kun info on auki. Aukeaa lisävalikko ja sieltä vain Lisää kohta, jolloin näkyy paljon muitakin juttuja. Sieltä saat haukkuhälytyksen päälle. XCoverissa tuo "asetusnappi" on vasemmanpuoleinen nappi, en tunne tuota Motoa niin en osaa neuvoa.

Voi kai se muualtakin löytyä, mutta tuolla ainakin minulla toimii.
Tero Honkanen
 
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 9:35 pm

EdellinenSeuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa