"Tutka puhelin"

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Alpo Kananen päivämäärä Ma Syys 08, 2014 10:09 am

Kiitti Tero nyt löytyi Motossa menee suoraan kun infoa painaa ja sitten alalaidassa lisää napista niin aukee tää valikko ihme vaan kun tää haukku häly
ei tuu suoraan siihen info ruutuun mutta vissiin sen saa siihen siirrettyä mutta käy näinkin :D
Alpo Kananen
 
Viestit: 386
Liittynyt: To Elo 23, 2012 4:39 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Matti Sorola päivämäärä To Syys 11, 2014 2:30 pm

Alpo Kananen kirjoitti:
Hannu Hämäläinen kirjoitti:Kyllä Nokia E52 on toosa.
Pelaa ku junan vessaja patteri kestää paripäivää.
Eikä oo mitään turhia hienouksia kuluttamasa virtaa :lol:


Vaiha äkkiä 52:nen pois minä tuskailin sen kanssa monta vuotta, nyt tilasin tuon motorolan Moton ja kyllä toimii tosi hyvin ,ei ensimmäistäkään
katvetta sen jälkeen GPS:n eikä puhelimen osiolla ja kartat on tosi selkeitä katella suosittelen Gigantista ja alle 200e akku kestää hyvin jahti
päivän :D
Ainut mitä oon kaivannu uudessa Androitin versiossa on haukkuhälytys jääny pois vai enkö osaa/löydä sitä puhelimesta käytin sitä aika paljon
entisessä versiossa jossa se oli jos joku osaa neuvoo niin kiitti :wink:

Minkä mallin motoista ostit ? näky Gigantissa olevan useampi moto G8GB jaG4G näky olevan siinä 200:n kieppeillä.
Matti Sorola
 
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Syys 18, 2012 1:50 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Kari Pehkonen päivämäärä To Syys 11, 2014 5:34 pm

G8 loistopeli :D Ollut tämän kauden ja kyllä jekkaa. ASUS 7" tabletti yllätti myös positiivisesti täysin. Ei lopu akku ja kentät säilyy.Suosittelen E52 miehille :D :D Tietenkin lantaluukun kokoisen näytön jälkeen aiheuttaa järkytyksen :shock: :shock: :shock:
Kari Pehkonen
 
Viestit: 157
Liittynyt: To Elo 30, 2012 4:10 pm
Paikkakunta: Juuka

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Alpo Kananen päivämäärä To Syys 11, 2014 7:10 pm

[quote="Matti Sorola"
Minkä mallin motoista ostit ? näky Gigantissa olevan useampi moto G8GB jaG4G näky olevan siinä 200:n kieppeillä.[/quote]

Motorolan Moto G8 musta ja maksoi alta kaksataa hienosti toimii, on vaan ollu pieniä käyttöön tutustumis ongelmia lähinnä minun
laitteen tuntemattomuuden aikaansannista johtuvaa, mutta onneksi tääläkin on joitain jotka mielelellään tälläisia vielä viittii viisailla
asiallisilla viesteillä tuonne omienviestien osiolle kiitos siitä kaverille joka saanu homman toimimaan :D SUOSITTELEN hintakin ihmeen
sopiva näihin hommiin kun ei tiiä millonka kaatuu mihinkin vesirapakkoon tai muuta kolausta saa kokea :!:
Alpo Kananen
 
Viestit: 386
Liittynyt: To Elo 23, 2012 4:39 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Matti Sorola päivämäärä Pe Syys 12, 2014 9:27 pm

Varmaan tuo G8 kähy peli.mut pitää laittaa tuo up:n uusin versio ensin.tänään kävin kattoon Olkkosen Raimon luurii oli pätevän olonen kampe oli muistaakseni joku Terrain jos oikein muistan.onko kellään kokemuksia? hinnaltaan 400 ekee. Mulle merkkinä aivan outo.löytyy Navitek.fi
Matti Sorola
 
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Syys 18, 2012 1:50 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Heikki Kinnunen päivämäärä Pe Syys 19, 2014 5:37 am

http://m.mytrendyphone.fi/shop/sony-xpe ... 2506p.html

Sonyn xperia z1 compaktiin saa tuommosta lisäakkua(taitaa saada joihinkin muihinkin malleihin)Hyvin tuntuu virta riittävän ainakin normaali käytössä.
Ultrapoint käytössä motorola moto g, verkkokauppa.com hinta n.180€. Toimii ainakin näin syksylläihan mukavasti.
Heikki Kinnunen
 
Viestit: 60
Liittynyt: La Elo 25, 2012 7:15 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja TeemuKristo päivämäärä Pe Syys 19, 2014 10:03 am

http://www.dx.com/p/replacement-2450mah ... BqVLnkcSM8 tuossa olisi Xcover2 teho-akku 4€ kiinasta :)
TeemuKristo
 
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 3:47 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Hannu Hämäläinen päivämäärä Pe Syys 19, 2014 2:21 pm

Alpo Kananen kirjoitti:
Hannu Hämäläinen kirjoitti:Kyllä Nokia E52 on toosa.
Pelaa ku junan vessaja patteri kestää paripäivää.
Eikä oo mitään turhia hienouksia kuluttamasa virtaa :lol:


Vaiha äkkiä 52:nen pois minä tuskailin sen kanssa monta vuotta, nyt tilasin tuon motorolan Moton ja kyllä toimii tosi hyvin ,ei ensimmäistäkään
katvetta sen jälkeen GPS:n eikä puhelimen osiolla ja kartat on tosi selkeitä katella suosittelen Gigantista ja alle 200e akku kestää hyvin jahti
päivän :D
Ainut mitä oon kaivannu uudessa Androitin versiossa on haukkuhälytys jääny pois vai enkö osaa/löydä sitä puhelimesta käytin sitä aika paljon
entisessä versiossa jossa se oli jos joku osaa neuvoo niin kiitti :wink:

En meinaakkaan vaihtaa :D
Niinkauan ku pelaa niin tyyvyn siihen
Ja luulempa että moni kosketusnäytöllinen menee vaihtoon ennenkö viiskakkonen
Ja vaikka näyttö on pieni ni vielä mulla on näkö tallella ( ulkonäöstä voi olla joku eri mieltä ) :wink:
"Moon oikiasa..soot vääräsä.... muilta ei tarvihte kysyäkkään...non kuitenki mehtäsä"
Hannu Hämäläinen
 
Viestit: 261
Liittynyt: To Elo 23, 2012 6:33 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja petri kujanpää päivämäärä Pe Syys 19, 2014 8:37 pm

minulla"varapuhelima"tuo E52 ja muutama kaveri on tuskaillut koko syksyn E52 kans, kun on ilmennyt sellasta ongelmaa että heti kun"masto"lakkaa näkymästä,hukkaa"kentät"..nyt mitä oon seuraillut koiria xcoverilla,xcoveri kakkosella,ni ei mitään ongelmaa,koiran paikka tulee 10-15sekunttiin,mut E52 jumittaa kokoajan,väliin on 16min jne,näin meilläpäin :wink:
petri kujanpää
 
Viestit: 863
Liittynyt: To Elo 23, 2012 1:36 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Seppo Laitinen päivämäärä Pe Syys 19, 2014 8:51 pm

Kyllä vanha kunnon E 52 toimii pomminvarmasti meidän kulmakunnilla! Ja akku kestää oikean metsäpäivän verran ihan helposti! :D
Seppo Laitinen
 
Viestit: 91
Liittynyt: To Marras 29, 2012 3:32 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Leppänen Oskari päivämäärä Su Loka 26, 2014 4:34 pm

Onko kellään kokemuksia LG G2 puhelimesta tutka käytössä?
Leppänen Oskari
 
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Syys 03, 2014 6:23 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Pauli Sornikoski päivämäärä Su Loka 26, 2014 5:39 pm

saksasta saa tilata parempia motoroloita joissa vakiona 3300 akut ja joissakin jopa 5000 akut, varmaan englannin kielinen mutta eihän sillä oo merkitystä kun samat toiminnot niin ossoahan tuota käytteä, kiinasta soa kans akkuja noihin motoroloihin 3500 satasia 11 ekua maksaa.
Pauli Sornikoski
 
Viestit: 1144
Liittynyt: To Elo 23, 2012 3:37 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Aila Mikkola päivämäärä Su Loka 26, 2014 6:43 pm

Meille ostettiin LG G2 Mini syyskuun alussa, kun laitettiin tutkapanta. Toistaiseksi toiminut oikein mainiosti. Toivottavasti sittenkin kun/jos tulee talvi :D
Aila Mikkola
 
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Helmi 26, 2014 10:14 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja sakari koskela päivämäärä Su Loka 26, 2014 7:25 pm

Tuossa kun nyt on päässyt testaileen samsungin s4 ja s5:sta,niin jälkimmäisessä kestää akku paremmin ja tuntuu muutenkin pelaavan moitteetta.S4 oli välillä ongelmissa liven kanssa.Tuota s5:sta suosittelen kyllä tutkapuhelimeksi,ei tarvi vara-akkuja,eikä muitakaan lisävirtalähteitä mukaan.
sakari koskela
 
Viestit: 67
Liittynyt: To Elo 23, 2012 8:12 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja petri kujanpää päivämäärä Su Loka 26, 2014 7:30 pm

no ei kyllä tarvi s4 lisävirta lähteitä,helposti kestää 10h,,tosin oman paikan näyttöä oon pitänyt päällä vain tarvittaessa..
petri kujanpää
 
Viestit: 863
Liittynyt: To Elo 23, 2012 1:36 pm

EdellinenSeuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron