"Tutka puhelin"

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Ma Elo 20, 2012 12:16 pm

mulla on toi XCOVER joka päiväisessä käytössä,muutama puhelu+hiukan netin selausta,ni reilun vuorokauden akku kestää...mielestäni tosi huono akku!
ramaani
 

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Tukivarsi päivämäärä Ma Elo 20, 2012 12:47 pm

ramaani kirjoitti:mulla on toi XCOVER joka päiväisessä käytössä,muutama puhelu+hiukan netin selausta,ni reilun vuorokauden akku kestää...mielestäni tosi huono akku!


Tänään 2-3h tutkakäytössä niin akku loppu, ei hyvä... Siis se kosketusnäytöllinen xcover.
Tukivarsi
 

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Remu06 päivämäärä Ma Elo 20, 2012 11:54 pm

Tukivarsi kirjoitti:
ramaani kirjoitti:mulla on toi XCOVER joka päiväisessä käytössä,muutama puhelu+hiukan netin selausta,ni reilun vuorokauden akku kestää...mielestäni tosi huono akku!


Tänään 2-3h tutkakäytössä niin akku loppu, ei hyvä... Siis se kosketusnäytöllinen xcover.

Itsellä oli ekaa kertaa trackeri käytössä xcoverin kanssa..2-3h käytössä ja virtaa oli jäljellä 53%....Jäi ihan ok kokemus kyseisestä paketista.
Remu06
 

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Opla päivämäärä Ti Elo 21, 2012 5:28 am

ramaani kirjoitti:mulla on toi XCOVER joka päiväisessä käytössä,muutama puhelu+hiukan netin selausta,ni reilun vuorokauden akku kestää...mielestäni tosi huono akku!


Mitenkä oletko Ramaaani kuullu tuosta nokian 700:sta onko minkälainen ja onko kukaan koittanu kun on ainakin" kiina"
kotimainen :wink:
Opla
 

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja KomiA päivämäärä Ti Elo 21, 2012 5:31 pm

hääty kirjoitti:
tontza kirjoitti:Tänään xcoveri ekaa kertaa metsässä akku täydestä akku lähes tyhjä piippaukseen 1h 20min. Laitoin pelkän 2g verkonki akun säästämiseksi ja oman paikan käytin päällä 3 kertaa. Kertokaa ny millä saatte akun kestämään ku kaikilla muilla tuntuu kestävän?

Laita kohdasta tilit ja synkronointi ruksit pois. Käytä akku täysin tyhjänä ja ota sit irti puhelimesta joksikin aikaa,lataa täyteen. Sit kannattaa sulkea muut sovellukset. Paina mökkiä pari sekkaa sieltä tehtävävien hallinta ja sulje kaikki sovellukset.
Näillä ohjeilla lähtisin alkuun.

Eipä taida XCoverin akku kestää 4-6h pidempään jos on oma paikkakin haussa koko ajan. Tänään pidin omanpaikan näytön "offilla": UP:n ohjelmasta "viivanppäimen" takaa "GPS off" ja verhon takaa (hipaisu ylhäältä alaspäin) GPS-luukku värittömäksi (samoin WiFi ja BT pitää olla värittömänä). Mielestäni puhelin kulutti tällöin virtaa huomattavasti vähemmän.
KomiA
 

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja tontza päivämäärä Ti Elo 21, 2012 6:10 pm

hääty kirjoitti:
tontza kirjoitti:Tänään xcoveri ekaa kertaa metsässä akku täydestä akku lähes tyhjä piippaukseen 1h 20min. Laitoin pelkän 2g verkonki akun säästämiseksi ja oman paikan käytin päällä 3 kertaa. Kertokaa ny millä saatte akun kestämään ku kaikilla muilla tuntuu kestävän?


Laita kohdasta tilit ja synkronointi ruksit pois. Käytä akku täysin tyhjänä ja ota sit irti puhelimesta joksikin aikaa,lataa täyteen. Sit kannattaa sulkea muut sovellukset. Paina mökkiä pari sekkaa sieltä tehtävävien hallinta ja sulje kaikki sovellukset.

Näillä ohjeilla lähtisin alkuun.



Kiitos neuvoista ja kokeillaan ens kerralla näillä ohjeilla :D
tontza
 

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Ryövärin tytär päivämäärä Ke Elo 22, 2012 9:24 pm

Ja kannattaa vaihtaa matkapuhelinverkon asetuksen alta että käyttää pelkästään 2G verkkoa
Ryövärin tytär
 

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja mauni päivämäärä To Elo 23, 2012 4:23 am

Opla kirjoitti:
ramaani kirjoitti:mulla on toi XCOVER joka päiväisessä käytössä,muutama puhelu+hiukan netin selausta,ni reilun vuorokauden akku kestää...mielestäni tosi huono akku!


Mitenkä oletko Ramaaani kuullu tuosta nokian 700:sta onko minkälainen ja onko kukaan koittanu kun on ainakin" kiina"
kotimainen :wink:

tosi huonoja kokemuksia on mulla nokia 700.Virrat häviää yhtä äkkiä jo arki käytössä.Ja eilen kun olin metällä niin akku kesti just noin 2 tuntia ku hunter3 oli päällä.Opla kierrä puhelin kaukaa.Tänään puhelin vaihtoon...
mauni
 

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja ttt päivämäärä To Elo 23, 2012 7:34 am

itsellä nokia c-6 pari vuotta vanha ja vielä akku kestää ainakin 6h omapaikka päällä.tänään pitäisi saada sony ericsson xperia neo itselle käyttöön.lupasivat ainakin kovan akun keston
ttt
 

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Hannu Hämäläinen päivämäärä To Elo 23, 2012 6:50 pm

mauni kirjoitti:
Opla kirjoitti:
ramaani kirjoitti:mulla on toi XCOVER joka päiväisessä käytössä,muutama puhelu+hiukan netin selausta,ni reilun vuorokauden akku kestää...mielestäni tosi huono akku!


Mitenkä oletko Ramaaani kuullu tuosta nokian 700:sta onko minkälainen ja onko kukaan koittanu kun on ainakin" kiina"
kotimainen :wink:

tosi huonoja kokemuksia on mulla nokia 700.Virrat häviää yhtä äkkiä jo arki käytössä.Ja eilen kun olin metällä niin akku kesti just noin 2 tuntia ku hunter3 oli päällä.Opla kierrä puhelin kaukaa.Tänään puhelin vaihtoon...


Mulla arkikäytösä nokia 700.
Ei voi muuta sanoo ku että SURKIA KAPISTUS :evil:

Jahti "vahtina" nokian 52, pari vuotta vanha ja pelaa ku junan vessa,
Ainu huono puoli mun kaltaiselle "iso kätiselle" että näppäimet tahtoo hukkua .
Muuten hyvä, akku kestää mikä mun mielestäni tärkein ominaisuus.
"Moon oikiasa..soot vääräsä.... muilta ei tarvihte kysyäkkään...non kuitenki mehtäsä"
Hannu Hämäläinen
 
Viestit: 261
Liittynyt: To Elo 23, 2012 6:33 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Toni Palovuori päivämäärä Pe Elo 24, 2012 6:21 pm

Kaikilla sovelluksien suluilla jne. sain kestään xcoverin 3tuntia eli saa heittää vesilintua ja ottaa vanha kunnon e52 kaapista ja eiku mettälle.
Toni Palovuori
 
Viestit: 53
Liittynyt: To Elo 23, 2012 6:13 pm
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja sakari koskela päivämäärä Pe Elo 24, 2012 7:16 pm

Kyllä tuolla xcoverilla näkyy pari erää pärjäävän, ainakin jos ei haulla kauan tupella 8)
sakari koskela
 
Viestit: 67
Liittynyt: To Elo 23, 2012 8:12 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Antti Remes päivämäärä La Elo 25, 2012 4:43 pm

X coverilla tänään 7. tuntua live päällä rakkeri 400g .puolet tehoista jäljellä akusta tosin ei oma gepsi päälä on sen verta maasto tuntemusta omista maastoista. Parempi kuin nokian 6220. Jos on kaikki sovellutukset päällä niin ei akku kestä puolakaan. poistakaa kaikki ylimääräinen kyllä sillä pärjää päivän hyvinkin, Nokialaisen jälkeen jäi lisä akku josta saa saa ladattua virtaa niin eiköhän tuo syksykin mene puhelimen puolesta jos vain trakkeri peloooo :?
Antti Remes
 
Viestit: 92
Liittynyt: To Elo 23, 2012 6:27 pm

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Kari Pehkonen päivämäärä To Syys 27, 2012 1:07 pm

mainari kirjoitti:
jahimees kirjoitti:Mitä parempaa anroidissa on symbiaan verrattuna,sellaista,jota tarvii koiran seuraamisessa.Taitaa olla juppimetsästäjien vouhotusta,voi esitella kallista laitetta nuotiolla hirvijahdissa!!

vehkeet kehittyy,itellä anroid ja up,eikä ole moittimista,ja nyt saa samsariin 3000 tehoakkua,olikohan noin 60ekee,samsarissa mahtava näyttö,ei muutako jahimees puhelin kauppaan :D


Epäilen, että X-coveriin ei saa tehoakkua??? Kertokaa mistä, muuten X-coveristani tulee Ex-kaverini??? :evil: :evil:
Kari Pehkonen
 
Viestit: 157
Liittynyt: To Elo 30, 2012 4:10 pm
Paikkakunta: Juuka

Re: "Tutka puhelin"

ViestiKirjoittaja Kalle Kelkka päivämäärä To Syys 27, 2012 3:05 pm

Hirvikokeessa kun olin tuomari kokeilin miten tuolla Xcoverilla pärjää kun kokoajan UP:n ohjelma päällä. Reilu neljätuntia ja alkoi valittamaan, että akku lopussa. Omaa paikkaa käytin muutaman kerran päällä ja sammutin samantien, kaikki ylimääräinen oli karsittu pois, näyttö niin himmeällä kun selvän sai. Virranhallintaohjelmaa ei viitsi käyttää, kun näkyi sekoittavan tuon kapistuksen viimeisen kerran. Ajokoiran kanssa tuo harvemmin on ongelma kun tulee istuttua niin paljon autossa.

Tällaistä kun pääsi tihrustamaan alkoi ainakin xcoverin näyttö tuntua melko lelulta. Motorolassa näkyy esim. 1:10000 mittakaavalla suurinpiirtein saman verran aluetta kuin samsungissa 1:20000 mittakaavalla.
Kalle Kelkka
 
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Elo 29, 2012 10:06 pm
Paikkakunta: Kouvola

EdellinenSeuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa