GPS toimivuus

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja Matti Sorola päivämäärä Pe Syys 21, 2012 11:12 pm

onko kukaan pannu merkille että kentät on heikentyny, meillä päin ainaki kun vertaa viimevuotiseen,-höpsis- tolpat soutaa edes takaisin,kun viime vuona sama paikka tolpat oli stapiiilissa,ne on kai kääntäny lautasia nörteille päin :evil:
Matti Sorola
 
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Syys 18, 2012 1:50 pm

Re: GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja marko heinonen päivämäärä La Syys 22, 2012 4:54 am

Matti Sorola kirjoitti:onko kukaan pannu merkille että kentät on heikentyny, meillä päin ainaki kun vertaa viimevuotiseen,-höpsis- tolpat soutaa edes takaisin,kun viime vuona sama paikka tolpat oli stapiiilissa,ne on kai kääntäny lautasia nörteille päin :evil:


mullakin meinas mennä hermot kun ei aina koiraa löytyny kartalta :mrgreen: Mulla tutkana oli g400 ja up.Eivät oikeen tiällä pelittäneet.Nyt on ollu käytössä Trackerin G500 ja kyllä olen ollu tyytyväinen :D Aikaisemmat tutkat tähän verrattuna on olleet leluja.En voi kun suositella G500 tutkaa,ei jää teessut kartalta :D
marko heinonen
 
Viestit: 106
Liittynyt: To Elo 23, 2012 6:59 pm

Re: GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä La Syys 22, 2012 7:29 am

tuon olen huomannut ainakin gsm kentässä.ei pysty enää puhumaan joka paikassa missä ennen vaikka liittymä on sama.omasta mielestä gps ja gsm kentät huononi tapanipäivän myrskyn jälkeen täällä päin
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja aimo koskinen päivämäärä La Syys 22, 2012 6:06 pm

marko heinonen kirjoitti:
Matti Sorola kirjoitti:onko kukaan pannu merkille että kentät on heikentyny, meillä päin ainaki kun vertaa viimevuotiseen,-höpsis- tolpat soutaa edes takaisin,kun viime vuona sama paikka tolpat oli stapiiilissa,ne on kai kääntäny lautasia nörteille päin :evil:


mullakin meinas mennä hermot kun ei aina koiraa löytyny kartalta :mrgreen: Mulla tutkana oli g400 ja up.Eivät oikeen tiällä pelittäneet.Nyt on ollu käytössä Trackerin G500 ja kyllä olen ollu tyytyväinen :D Aikaisemmat tutkat tähän verrattuna on olleet leluja.En voi kun suositella G500 tutkaa,ei jää teessut kartalta :D

Kyllä heikoin osa paikannuksessa on puhelin ja niiden olemattomat antennit, pantojen ominaisuudet kyllä riittää oli sitten Trackeri tai UP. Yllättävän paljon on vikoja linkkimastojen elektroniikassa. Meidän mökille näkyy 81m masto erinomaisesti (matkaa 2-3km) ja kuitenkin signaalin voimakkuus vaihtelee niin paljon, että puhelu saattaa puuroutua ja katketa. Olen reklamoinut pari kertaa Soneralle, ovat ilmoittaneet komponenttiviasta mastolla ja yhteydet onkin parantuneet aina korjauksen jälkeen.
Ei riitä että tähtää tarkasti,..täytyy myös osua
aimo koskinen
 
Viestit: 314
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:40 pm

Re: GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja Pasi Kontkanen päivämäärä Su Syys 23, 2012 3:28 pm

Tuoossa just laavantaina oli koiran ohjaajalla samsunki niin sanoinkin että nakkoo se tuohon vesilampeen,ei muka satellittia ja nokia vaan jekkasso aivan normaalisti.
Pasi Kontkanen
 
Viestit: 280
Liittynyt: To Elo 23, 2012 11:14 am

Re: GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja Pauli Sornikoski päivämäärä Su Syys 23, 2012 5:31 pm

meillä ei kanssa varsinkaan soneran kentissä enää puhelimet pelaa kotona ollenkaan vaikka vielä pari vuotta sitten toimi hyvin joka paikassa, nyt pitää lähteä melekeimpä kylille jos meinaa jonkun kans kännykällä puhua, surkeata hommaa kyllä kait sitä pitää laittaa karmin niin pelaa, tosiaan varmaan lautaset käännetty keskustoihin ja isojen teiden suuntaan että nörtit pärjää paremmin, joka puolelta kuuluu samanlaisia ongelmia ainakin niitten kohalla jotka eivät asu aivan keskustassa, sotkamossakin viime vuonna syvänmaa maastossaei soneralla ollu kenttiä ollenkaan, luulisi että toiminta paranee nykyaikana mutta ei muuta ku huonompaan suuntaan ollaan menossa postissa kirjekkin viipyy viikon ku ennen tuli seuraavana päivänä.
Pauli Sornikoski
 
Viestit: 1144
Liittynyt: To Elo 23, 2012 3:37 pm

Re: GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja Alpo Kananen päivämäärä Ma Syys 24, 2012 5:15 am

Kylläpä Pauli sanoit juuri niin kuin asia on mullakin oli täällä mökillä, missä sulat asustelen soneraa joka värkissä
netti ei toiminu juuri ollenkaan vaihoin elisaan niin nyt tuloo kolimigeenä koko ajan, mutta puhelin ei pelaa kun
on sonera kuin saunan lauteilla ja kun sattuu että on lämpiämässä niin tuloo aika kuuma rupatellessa.
Ennen oli tosiaan täälläkin ainut Sonera joka toimi ja nyt on ainut joka ei toimi perkule ja vielä saivat kytkyn myytyä
vuosi sitten että kestämistä on pitänee soitella että tuloovat mittailemaan kenttiään :evil:
Alpo Kananen
 
Viestit: 386
Liittynyt: To Elo 23, 2012 4:39 pm

Re: GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja Harri Hintikka päivämäärä Ma Syys 24, 2012 8:55 am

Kuulostaa tutulta. Sonera pelas ennen moiteettomasti, mutta nyt on tullut ongelmia. Just la kokeissa tuomarilla oli Saunalahden kanssa hyvät kentät ja Sonera pätki. Oliko vain sattumaa, mutta jotenkin paikannusongelmia tuntuu olevan ainakin itellä enemmän kuin ennen.
Harri Hintikka
 
Viestit: 169
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 9:35 am

Re: GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja petri kujanpää päivämäärä Ma Syys 24, 2012 1:51 pm

mulla oli ennen saunalahti tässä jolla soittelen,nyt telefinlandi..ja sehän toimii soneran verkossa,ni kyllä puhelut pätkii kun on metällä/ajattamassa :(
petri kujanpää
 
Viestit: 863
Liittynyt: To Elo 23, 2012 1:36 pm

Re: GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja Matti Sorola päivämäärä Pe Syys 28, 2012 9:13 pm

petri kujanpää kirjoitti:mulla oli ennen saunalahti tässä jolla soittelen,nyt telefinlandi..ja sehän toimii soneran verkossa,ni kyllä puhelut pätkii kun on metällä/ajattamassa :(

mulla kans telefinlandi, täytyy tieten testata saunalahtee :shock:
Matti Sorola
 
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Syys 18, 2012 1:50 pm

Re: GPS toimivuus

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Ma Loka 15, 2012 7:17 pm

nyt onkin jännä seurata koiraa UP:sta sateelliittikartasta :lol:
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa