EasyGo Android

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

EasyGo Android

ViestiKirjoittaja Jari Jormalainen päivämäärä Ti Loka 16, 2012 8:07 pm

Tulee kuulemma päivitys EasyGon ohjelmaan lokakuun lopussa. Jännityksellä odotan viekö vähemmän virtaa kilpailijohin nänden xcover puhelimessa. Mutta olen erittäin tyytyväinen EasyGo Locator 2010 paikantimen akunkestoon. Kertokaa toki omia kokemuksia laitteesta jos kellä on.
Jari Jormalainen
 
Viestit: 7
Liittynyt: To Loka 04, 2012 5:11 am

Re: EasyGo Android

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Ti Loka 16, 2012 8:53 pm

Jari Jormalainen kirjoitti:Tulee kuulemma päivitys EasyGon ohjelmaan lokakuun lopussa. Jännityksellä odotan viekö vähemmän virtaa kilpailijohin nänden xcover puhelimessa. Mutta olen erittäin tyytyväinen EasyGo Locator 2010 paikantimen akunkestoon. Kertokaa toki omia kokemuksia laitteesta jos kellä on.

mikä tommonen edes on? :shock:
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: EasyGo Android

ViestiKirjoittaja Jari Jormalainen päivämäärä Ke Loka 17, 2012 6:51 am

http://www.easygo.fi
Ohjelma tällä hetkellä kevyt ja koira ei ole vielä kertaakaan jäänyt kadoksiin ;)
Jari Jormalainen
 
Viestit: 7
Liittynyt: To Loka 04, 2012 5:11 am

Re: EasyGo Android

ViestiKirjoittaja Pauli Sornikoski päivämäärä To Loka 18, 2012 7:45 pm

laitoin puhelimeksi motorolan kyllä on kentät kuin eri planeetalta.
Pauli Sornikoski
 
Viestit: 1144
Liittynyt: To Elo 23, 2012 3:37 pm

Re: EasyGo Android

ViestiKirjoittaja Kari Pehkonen päivämäärä Pe Loka 19, 2012 7:12 pm

Pauli Sornikoski kirjoitti:laitoin puhelimeksi motorolan kyllä on kentät kuin eri planeetalta.

Tulihan se sieltä!!!!! :wink: :wink: Minulla on hyvä testauslenkki (10km) jossa kentät ovat mitä ovat.
Xcover hyytyy ekana ja sitten Nokia.Motorola kestää yhteyden katkeamatta koko lenkin!!! :wink:
Testi tehty samana päivänä ja samalla liittymällä. :wink: :wink:
Kari Pehkonen
 
Viestit: 157
Liittynyt: To Elo 30, 2012 4:10 pm
Paikkakunta: Juuka


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa