kuinka usein?

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

metsäpäiviä

ViestiKirjoittaja pyry päivämäärä La Heinä 29, 2006 5:29 am

Yhtä koiraa kohti suuruus luokaltaan samanverran, elikkä 50-60 metsäpäivää. :) Ja lähes aina yhtä hauskaa.
pyry
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Elo 01, 2006 9:00 pm

Kuinka usein? Liian harvoin, jos putket on kovin täynnä!
Vieras
 

ViestiKirjoittaja miccis päivämäärä Ti Elo 01, 2006 9:14 pm

Ajokoiralla metsässä viime kaudella 62 päivää. Kaikista kerroista ylhäällä tapahtumat: haut, ajominuutit, innot ja ajotaidot. Olosuhteet olen myös laittanut talteen sekä muutkin erikoiset tapahtumat.

Lisäksi hirvenpyynti ja lintujahti vie tuota aikaa, ou damn... tässähän tulee asuttua metsässä :shock:
miccis
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Elo 02, 2006 12:18 pm

Onhan se kiva antaa koiralleen pisteitä siellä metsän siimeksessä. Tarpeeksi hyvin kun menee, niin voi myöntää sille vaikka metsäneuvoksen arvon.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja miccis päivämäärä Ke Elo 02, 2006 6:26 pm

Niin, vai olisikohan sittenkin tavoitteena seurata sen koiran kehittymistä kauden aikana. Kiesus näitä kommentteja :?
miccis
 

kuinka usein

ViestiKirjoittaja palikka päivämäärä Pe Elo 11, 2006 7:16 pm

minä ajatan noin viisi kertaa viikossa, mutta näyttää että ei riitä koirani vaatis mettään joka päivä sellainen koira jolla ei pysty metsästämään joka päivä on heikkointoinen
palikka
 

kuinka usein

ViestiKirjoittaja palikka päivämäärä Pe Elo 11, 2006 7:18 pm

minä ajatan noin viisi kertaa viikossa, mutta näyttää että ei riitä koirani vaatis mettään joka päivä sellainen koira jolla ei pysty metsästämään joka päivä on heikkointoinen
palikka
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Elo 11, 2006 8:11 pm

Ootko Palikka huomannut koirassasi mitään väsymistä. Liika on liikaa tässäkin hommassa. Kyllä se koira innokkaasti kyllä lähtee metsään ja on sen oloinen aina tarhassa, että mennään taas... Liikaa treenattu koira joka ei palaudu kunnolla alkaa tekee niitä "virheitä" helposti ja jää ne loistokkaimmat ajot kuulematta kun ollaan "ylikunnosssa".
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Elo 12, 2006 12:57 pm

palikka kirjoitti 11.8. 9:16
minä ajatan noin viisi kertaa viikossa, mutta näyttää että ei riitä koirani vaatis mettään joka päivä sellainen koira jolla ei pysty metsästämään joka päivä on heikkointoinen


palikka kirjoitti 11.8. 9:18
minä ajatan noin viisi kertaa viikossa, mutta näyttää että ei riitä koirani vaatis mettään joka päivä sellainen koira jolla ei pysty metsästämään joka päivä on heikkointoinen


Taitaa olla olla horisko tämä palikka ku kertaa, ja täydellä haukulla.
Vieras
 

Kuinka usein ?

ViestiKirjoittaja Heppu päivämäärä Su Elo 13, 2006 1:33 pm

:( n.50 metsäpäivää tulee omien koirien kanssa mutta sitten on palkintotuomari ja koesihteerin tehtävät päälle .Mieli metsään tekisi useaminkin mutta työt sotkevat hyviä harrastuksia sitä on meikälläinen ain pienessä puuteessa aina. :D
Heppu
 

ViestiKirjoittaja ES päivämäärä Su Elo 13, 2006 6:04 pm

Ei ole tullut lasketuksi minunkaan, alkusyksystä kumminkin ennen hirvijahdin alkua joka päivä putkeen niin pitkään, että koira aamukuselta ei menekään auton viereen pyrkimään sinne, vaan kävelee takaisin portaille ja pyrkii sisälle, se tulee yleensä parin viikon päästä sille päälle, silloin otetaan parin päivän huili, ja sama uudelleen sitten taas. Hirvijahti sitten sotkee kuviot pahasti vähäksi aikaa, mutta sitten sen jälkeen on vanha tahti.

Kertoja siinä tulee kyllä, mutta ei kerro koko totuutta. Minä ruukaan tyytyä yhteen ajoon päivässä nykyään kun on aikaa käydä päivittäin, ja yritän selviytyä sieltä ennen puoltapäivää pois, toisinaan tullaan silti vasta yölläkin kotiin, ja sitten onkin huilia taas tiedossa.

Jos olen menossa kokeisiin, kiusaan sitä kotona 3-4 päivää sitä ennen.
ES
 


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa