Metsästysseuran jäsen ja liittymismaksut

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: Metsästysseuran jäsen ja liittymismaksut

ViestiKirjoittaja Jani Angeria päivämäärä La Huhti 06, 2013 9:27 am

Mieki olen asunut maalla mutta tästä on vuosien mittaan tullut iso paikka. :) Metsästys maat hakataan tai rakennetaan taloja. Mut vielä mahtuu reenaileen koiria. Jäneksiä täällä on ihan älyttömästi.......laskin et yhdeltä palstalta koko 4km x4km niin joku 60kpl jussukoita ammuttiin. Nyt mitä käynyt käppäileen siellä niin jälkiä vieri vieressä.

Ehdottaisin seuroille et vaikka ei seuraan pääsisi niin myytäisiin kausi lupia esim jäniksen pyyntiin 50€/kausi ja ei tarvitse olla jäsen matkassa. Annettaisiin vain kartta missä on seuran alueet.
Jani Angeria
 
Viestit: 171
Liittynyt: Ti Loka 09, 2012 6:53 am

Re: Metsästysseuran jäsen ja liittymismaksut

ViestiKirjoittaja Risto Kuivalainen päivämäärä La Huhti 06, 2013 10:20 am

Jani Angeria kirjoitti:Ehdottaisin seuroille et vaikka ei seuraan pääsisi niin myytäisiin kausi lupia esim jäniksen pyyntiin 50€/kausi ja ei tarvitse olla jäsen matkassa. Annettaisiin vain kartta missä on seuran alueet.


Pitää mennä seuran vuosikokoukseen ja ehdottaa asiaa tai puhua asiasta seuran päättävissä elimissä olevien kanssa.
Hyvä asia joissain seuroissa mutta ei toimi kaikkialla. Riistakannat ei ole kaikkialla hyvät.

Nuoria pitää saada mukaan ja helpottaa heidän pääsyään seuroihin siitä olen samaa mieltä. Tosin oma aktiivisuus auttaa paljon asiaa. Ei pidä luovuttaa ensimmäiseen "ei" kommenttiin. Jos koirilla metsästys kiinnostaa niin paikallisen koirayhdistyksen toimintaan mukaan ja sitä kautta varmasti aukeaa mahdollisuuksia mennä metsään.
Risto Kuivalainen
 
Viestit: 275
Liittynyt: Pe Elo 24, 2012 10:08 pm

Re: Metsästysseuran jäsen ja liittymismaksut

ViestiKirjoittaja Jarkko Nissinen päivämäärä La Huhti 13, 2013 11:44 am

Itse kun täällä eteläisessä osassa maata asustaa, niin minulle riittäisi se että seurat myisivät lupia pelkästään koiran treenaamiseen. Valvontakin olisi helpompaa, koska tuolloinhan ei saa olla pyssyä mukana.
Jarkko Nissinen
 
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Syys 11, 2012 7:15 pm

Re: Metsästysseuran jäsen ja liittymismaksut

ViestiKirjoittaja Pauli Sornikoski päivämäärä La Huhti 13, 2013 12:16 pm

Jarkko Nissinen kirjoitti:Itse kun täällä eteläisessä osassa maata asustaa, niin minulle riittäisi se että seurat myisivät lupia pelkästään koiran treenaamiseen. Valvontakin olisi helpompaa, koska tuolloinhan ei saa olla pyssyä mukana.


kyllä nykyään pitää olla aina metsällä tussari mukana sama onko omalla vai vieraalla alueella
Pauli Sornikoski
 
Viestit: 1144
Liittynyt: To Elo 23, 2012 3:37 pm

Re: Metsästysseuran jäsen ja liittymismaksut

ViestiKirjoittaja Pasi Kontkanen päivämäärä La Huhti 13, 2013 2:26 pm

Kyllä pitäis kokkeissakin ryhmällä vähintään yks sohlo olla matkassa,eihän sitä voi itelleen ikinä antaa anteeksi että ei tussari ollut matkassa kun sitä olis tarvinnut....
Pasi Kontkanen
 
Viestit: 280
Liittynyt: To Elo 23, 2012 11:14 am

Edellinen

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa