Näin hankitaan uusia harrastajia!

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Näin hankitaan uusia harrastajia!

ViestiKirjoittaja VilleHaapaniemi päivämäärä Ma Touko 13, 2013 9:07 pm

Olen itse sitä mieltä, että aikaiset herätykset, koulunkäynti ja se että ei metsässä aika kulu niin hyvin kuin kotona.
Nuoria pitäisi ottaa metsästysreissuille mukaan katsomaan miten homma sujuu. Pyytää vapaata koulusta päiväksi jahtipäivää varten ja etenkin olla kannustavia ja antaa neuvoja ja rohkaista nuoria puhumaan metsästyksestä tai liittymällä keskusteluun heidän kanssa missä tahansa asiassa. Metsästysseurojen kannataisi järjestää koululaisille mm: leirejä, koulutuksia ja erilaisia tapahtumia ja etenkin ANTAA PÄÄSY METSÄSTYSSEURAN JÄSENEKSi!
Olen huomannut, että kaikki seurat eivät ota nuoria välttämättä seuraan mukaan, koska ei metsästä, mutta se on väärä ajatus, sillä jäsenyyden pitäisi kannustaa nuoria jatkamaan eränkäynnin jaloa taitoa. Junnuketju on hieno asia, että jokainen nuori saa mahdollisuuden saada itselleen alennusta ajokoirapennusta tai jopa ilmaiseksi. Kasvattajat vain mainostamaan että nyt on nuorien mahdollisuus saada ajokoirapentu ilmaiseksi.
Ja kannattaa tietysti ottaa nuoria näyttelyihin, ajokokeisiin eri ominaisuuksille ja kaikkiin koiratapahtumiin. Savon erämessuilla oli järjestetty jopa 1500 koululaiselle päivä ilmaiseksi messuilla! Näin pitäisi toimia monien muidenkin.
Olen puhunut. Toivottavasti asiani herätti ajatuksia! Kommentoikaa vapaasti mitä itse olette mieltä!! :)
VilleHaapaniemi
 
Viestit: 12
Liittynyt: La Syys 08, 2012 3:22 pm

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa