Virustartunta Tracker -ohjelmistoon

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Virustartunta Tracker -ohjelmistoon

ViestiKirjoittaja Sanna Sutela päivämäärä Su Syys 01, 2013 8:51 am

Hei,

Luin tällaiset SHHJ-palstalta, kirjoitettu eilen ja tänään:

- Tarkistakaa puhelimenne jos käytitte eilen Trackerin ohjelmaa.Omaan puhelimeeni tuli virustartunta eilisissä haukkukokeissa enkä käyttänyt muita nettiyhteyksiä kuin koiran seurantaohjelmaa.Vihreä vaara iski jälleen! (31.8.2013)

- En ollut kokeissa mut mulla herjaa kanssa xcov. virustartuntaa kun avaa ton task killerin, http://www.myplay.com .Sit pyytää lataan ja asentaan jonkun virusohjelman. (1.9.2013)
Sanna Sutela
 
Viestit: 10
Liittynyt: Su Syys 09, 2012 8:50 am

Re: Virustartunta Tracker -ohjelmistoon

ViestiKirjoittaja teppo tuomola päivämäärä Su Syys 01, 2013 11:50 am

Sanna Sutela kirjoitti:Hei,

Luin tällaiset SHHJ-palstalta, kirjoitettu eilen ja tänään:

- Tarkistakaa puhelimenne jos käytitte eilen Trackerin ohjelmaa.Omaan puhelimeeni tuli virustartunta eilisissä haukkukokeissa enkä käyttänyt muita nettiyhteyksiä kuin koiran seurantaohjelmaa.Vihreä vaara iski jälleen! (31.8.2013)

- En ollut kokeissa mut mulla herjaa kanssa xcov. virustartuntaa kun avaa ton task killerin, http://www.myplay.com .Sit pyytää lataan ja asentaan jonkun virusohjelman. (1.9.2013)

samaa tekee minun ultrapoint.ehdottaa lataan jonkun virustorjunta ohjelman ja kun alkaa lataamaan niin ei aikaakaan kun alkaa soittoääni ja taustakuva jne mainokset .pyytää lähettämään jonkun viestin johonkin numeroon ja maksaa vain joku 15e viikko.täyttä huijausta koko viiruksen torjunta ohjelma
teppo tuomola
 
Viestit: 1219
Liittynyt: To Elo 23, 2012 12:26 pm

Re: Virustartunta Tracker -ohjelmistoon

ViestiKirjoittaja Esa Hanhela päivämäärä Ti Syys 03, 2013 2:44 pm

Laittakaa hyvät ihmiset älypuhelimiinne vaikka ilmaiset virustorjunta ohjelmat. Minulla on Galaxsy S2 puhelimessa AGV AntiVirus Free. Löytyy Play kaupasta ilmaiseksi. Tuon kun lataa ja ajaa skannerilla puhelimen niin saattaa käydä viruksille ohraset. Ja tuohan pyörii tuolla taustalla ilmeisesti?? tarkistelee latautuneita tiedostoja? Noista asioista en ole ihan varma.
TULINUOLEN KENNEL jalostamme ajavia koiria.
Esa Hanhela
 
Viestit: 292
Liittynyt: To Elo 23, 2012 4:38 pm

Re: Virustartunta Tracker -ohjelmistoon

ViestiKirjoittaja Toni Krouvi päivämäärä Ti Syys 03, 2013 4:13 pm

Eikös noiden Android-luurien pitäisi olla järjestelminä huomattavasti riskittömämpiä kuin esim windows-pohjaiset puhelimet? Tokihan se virus voi iskeä vaikka tahattomastikin ihan suihkussakin "törmäillessä"... :wink:
Toni Krouvi
 
Viestit: 134
Liittynyt: To Elo 23, 2012 5:03 pm


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa