Kun koira hakee tyhjän 240 minuuttisen ilman haukkumat on niinkun kattelis mykkäfilmii mis ei näe kuvaakaan.
Mä pyyhin ylimääräset kirjoitukset pois ,jos nyt olis helpompi ymmärtää mitä tarkoitan.
vilajoki jouni kirjoitti:Kun koira hakee tyhjän 240 minuuttisen ilman haukkumat on niinkun kattelis mykkäfilmii mis ei näe kuvaakaan.
Munmielestäni hakulöysyyt on vaikea todistaa niinkun ajon lähtemistäkin jollei tunne koiraa.
Toinen koira voi kertoo haunaikana voimakkaast hajust vähänaikaa se saa helpommin miinuksii kun koira koira
mikä lähtee ajamaan niil samoil jäljil reippaast ja jatkaa samaa tahtii hajun heikentyes.
Ajoo muistuttavast hakulöysyydest koira suljetaan 10 minuutis.
Jos koira ajaa 20 min vanhoi jälkii ,se ei sais niil kovinpaljon enempää haukkuu kun hakulöysä hakies.![]()
Kummmas koira tarttis sulkee 10 minuutis ajaes vai hakies![]()
Tuli mieleen kun tääl on ollu niinkauan hiljast et tarttis joku aihe keksii et sais puheenaihet.
Pentti Alhosaari kirjoitti:vilajoki jouni kirjoitti:Kun koira hakee tyhjän 240 minuuttisen ilman haukkumat on niinkun kattelis mykkäfilmii mis ei näe kuvaakaan.
Munmielestäni hakulöysyyt on vaikea todistaa niinkun ajon lähtemistäkin jollei tunne koiraa.
Toinen koira voi kertoo haunaikana voimakkaast hajust vähänaikaa se saa helpommin miinuksii kun koira koira
mikä lähtee ajamaan niil samoil jäljil reippaast ja jatkaa samaa tahtii hajun heikentyes.
Ajoo muistuttavast hakulöysyydest koira suljetaan 10 minuutis.
Jos koira ajaa 20 min vanhoi jälkii ,se ei sais niil kovinpaljon enempää haukkuu kun hakulöysä hakies.![]()
Kummmas koira tarttis sulkee 10 minuutis ajaes vai hakies![]()
Tuli mieleen kun tääl on ollu niinkauan hiljast et tarttis joku aihe keksii et sais puheenaihet.
Älä sinä Jouni höpötä, hakulöysyydestä narahtaa koira kiinni, sen voi todeta ihka yksinkertaisesti korvakuulolla, toteamistahan se on kuunteleminenkin. On kokemusta hakulöysien koirien omistajana kertynyt ihan tarpeeksi, minulle on ainakin turhaa tarjota hakukötkää ajoksi.
Pentti Alhosaari kirjoitti:En minä ketään syytä..eikä minulla koskaan ole ollut sellaista "Masia", etteikö korvalla erottaisi sen hetken milloin haku muuttuu ajoksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa